Andras liv = läs lektyr!

Hej där, nu är ja tillbaka, fastnade på lite bloggar, det är underhållande, inspirerande och tröstande att läsa om andras liv, kanske därör jag känner ett stort behov av att skriva av mig om mig själv med. Jag vet att denna blogg kommer innehålla massa bilder eftersom jag älskar foto och bildhantering, jag vet att den kommer innehålla mycket shopping och framför allt hoppas jag att kunna skriva av mig både glädje och sorg. Den bloggare som jag finner mest underhållande just nu är Katrin Zytomierska, jävligt skojjig tycker jag=)

Jag ska dra och köpa en ny kamera imorgon så ni får ta del av mitt helt otroligt spännande och underhållande liv hihi.

Nu får det faktiskt vara nog för kvällen här Lina....

Okey då!

?




Se ya all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0